En oo vähään aikaan kirjoittanut. :> No, kukaan ei edes tätä lue, joten häliäkö sillä.

Kerronpa randomeja kuulumisia huvikseni! Äidillä alko loma heinäkuun alussa, ja ollaan oltu tiistai-, keskiviikko- ja torstai-yö serkun isän ammattiyhdistyksen mökillä. Ja siis tultiin pois perjantaina. Se oli merenlahdessa ja ranta oli kiva, ja mökkikin aivan ihana! :D Iso ja tilava, ja siellä oli tavallaan yläkerta, sellanen "tasanne" jonne meni portaat, ja siellä minä, pikkuveli ja serkkuni nukuttiin. Tosi ihku paikka oli. ^^ Veli virvelöi melkein koko ajan, ja käytiin kerran soutamassa... Se sai yhden ahvenen ja hauenpoikasen! =D Se hauki oli hieno! Ja se sai melkien toisenkin hauenpoikasen... Mutta kaikki päästettiin vapaaksi. BC Olis ollut kiva säilyttää edes se hauki.

Käytiin siellä kolme kertaa uimassa. Keskiviikkona, torstaina ja perjantaina. Serkku (joka muuten on mua pari vuotta nuorempi tyttö) ja pikkuveli kävi vielä kerran torstaina, mutta mä kävin vaan kerran... turhaa selitystä! Juu... tosi hauskaa oli! <3

Ja sitten ennen kuin me mentiin mökille, tiistaipäivällä, tapasin Fujiwaran! *_* Tärkeän nettikaverini, jonka oon tuntenut jo melko pitkältä ajalta (omassa mittakaavassani)~ Ja nyt sepustan siitä!

Me siis tavattiin Hesassa, Stockmannin ovilla. Mä olin siinä ehkä kymmentä vailla yksi äitini kanssa odottamassa. Popsin siinä samalla herneitä. :---D Nom. Sitten joskus kello yhden maissa alettiin tiirailla tarkemmin väkeä, ja bongattiin joku, joka saattoi olla (ulkonäkökuvauksensa mukaan) Fuji. Sitte äiti kehotti, että menisin kysymään, että onko se ko. henkilö, mutta mä vaan aloin tutista ja hermoilla. :'''D (Jännää, en oo ikinä ennen reagoinu tolla tavalla!) Yhy, ja Fuji kattoi mua huvittuneena. (Se siis oli se ko. jäbä) Sitten äiti joutui kysymään siltä ja minä tärisin vieressä. B'D Sen jälkeen äiti opasti meidän lähellä olevaan Manga Cafeseen ja tutkittiin paikkaa hetki. Siellä oli ENKUNKIELISET WEED-POKKARIT! *__* Juu, siellä on sellanen iso manga-hylly, josta saa ottaa pokkareita luettavaksi. Me sitten ostettiin sieltä Pockyja (Fuji otti mansikanmakusia, mä otin mansikoita, suklaita, ja jotain suklaa-mantelirouhe-juttuja) ja mentiin "terassille" niitä (ja herneitä) mutustamaan. Mun lehtiöönkin piirreltiin samalla, kaikkea mielenkiintoista! Kaksi hienoa sivua saatiin täytettyä. Vähän ajan päästä suunnistettiin taas Stockalle, ja Oulusta kotoisin oleva Fuji sai mua opastaa. xD Olen juuri niin hyvä. Sitte lähdettiin harhailemaan ja etsimään Akateemista... Sitä saatiinkin etsiä, ja Fu joutui mua hätyyttämään, kun kompuroin ja ihmettelin. :'D Anteeksi idioottisuuteni! ;n; Lopulta sitten Akateemiseen löydettiin, muttei ostettu oikein mitään. Fuji etsiskeli vesiväripaperia, mutta mistään ei tuntunu löytyvän. Mä taas sain viimein ostettua mustetta mun musteterään! *Epävireinen fanfaari* Sitten me liuettiin sieltä jonnekin. Ilmeisesit päädyttiin Esplanadin puistoon tai johonkin. Siellä piirrettiin lisää kaunista! Mie annoin Fujille hälle tekemiäni töheröitä ja sellaista. : D Sitten se piirsi mulle hienon kuvan alteristani, ankka-kostyymissä, ja ahdistelemassa tyttöpulua! <33 Se oli söppeli. Sitten töheröitiin kaikkea jännittävää, kuten Alfred J Kwak-hahmoja ja upeita sarjiksia. Sitten sain siltä vielä nimmarin! >w< Ja söin suklaajätskin pahvisessa vohvelissa. Tai siltä se maistu. Sitten kello oli viis, ja Fujin oli aika lähtee. Mä seurasin sitä kadun toiselle puolelle, koska olen retardi, ja kysyin vielä, että saako halia! No, se sitten rutisti mua, mutta mä rutistin takaisin, hahaha! Sitten se lähti tyylikkäästi ja vilkutin pitkään sen perään. Sitten iskä haki mut kotiin ja sitten lähdetiin sille mökille. :--D

Oli kertakaikkiaan ikimuistoinen päivä, kiitos sairaasti, että jaksoit mua! <33 Ja anteeksi, kun oli (varsinkin aluksi) kauhee juntti ja huonokuuloinen ja hidasälyinen, ja unohdin sen Valdimir-figuurin kotiin! :'c Ja kiitus viel kerran! > 3<

 

Tällaista tällä viikkolla. :> Oli saletisti paras kesälomaviikko!

 

Muuten, tiedättekö, minkä takia mun pistämä profiilikuva ei näy blogisivulla? Rasittavaa! >n< Eikä muutkaan tiedot, kuin tuo yksi teksti.